HTML

Bemutatkozás

Ez + az. Komoly és vidám. Elgondolkodtató és feledhető....

Rovatok

Friss topikok

  • Pöhölyke: Kedves Klári! Mindig örömmel fogadom a barátságos és kiművelt hozzászólásokat! Neked is köszönöm!... (2017.10.16. 21:39) Misztérium
  • abalaux: Végtelenül szomorú... Ez rosszabb, mintha mérgelődős strófákat írnál. Inkább bosszús verset olvas... (2011.08.26. 20:22) Ha egyszer el kell menni...
  • Librigabi: Kedves Erika! Köszönöm a segítségét, megpróbálom Püski Attilával vagy a kiadóval felvenni a kapcso... (2011.07.13. 10:01) Irgalmatlan évek
  • Mutek: Már nagyon várom a friss posztokat, tetszik az oldal! :) (2011.06.18. 13:41) Kiszámolók
  • Pöhölyke: @VKlári: Hát ez lett... (2011.02.20. 16:35) Testlenyomat

Linkblog

Csokicső csere. Pont, mint a szoliban. Vagy majdnem úgy.

Történt ugyanis, hogy a birtokba vétel alatt lévő - számomra új, de az idő vasfogai által jól megrágcsált - rakiban a rozsramarta fő-cső tartalma eláztatott egy szekrényt. Jöttek is sebtiben a mesterek megoldani a problémát, egy szálkás "főni" és egy édes kis köpcös, akit a főni - szerintem nem feltétlenül rokoni alapon - csak papának szólított.

Kezdődött a mutatvány fény- és hangjátékkal - már ami a tube-cutter kakofóniájára koreografált görögtüzes szikraesőt illeti. Gyorsan és jól dolgoztak, csak akkor ugrott félre papa - kissé későn -, amikor a folytonossági hiányt szenvedő vastag csőből némi szmötyi kezdett csordogálni. Le is dobta pólóját, láttatni engedve dögös felsőtestét.

Úgy látszik, hiába írták ki idejében a lépcsőház minden emeletén, hogy az adott strangon e délelőttön, mindössze két óra hosszat tartózkodjanak a lakók a "csokiszökőkút" használatától - hiába... A szükség nagy úr. Vagy nagy paraszt.

Nos hát, a munka elkészült.

- Használják, kérem a mosdót - ajánlottam buzgón -, van ott szappan, a törölközőt már én tettem ki, tiszta!

"Igen, épp kérni akartam, menjél papa, addig én pakolok" - mondja a főni.

....

Úgy öt perc múlva:

Mi van papa, tán kábelt is fektetsz?

...

Újabb pár perc múlva papa megjelenik, hozzám sündörög és nagyon udvariasan suttogja:

"Én nem tudom, milyen ez a szappan, de ne tessék ajánlani senkinek... Ragadok tőle, nem tudom lemosni magamról ezt a csillogó szart!"

(Kutyaharapást szőrivel.)

Nézem, nézem, s ekkor látom, hogy az én drága mesterem karja könyökig, arca, feje tonzúrája ezüstben pompázik, mint egy diszkólámpa. Pont, mint előbb a tűzijáték, amit a cutterrel a kedvemre produkált. Vagy majdnem úgy.

"Minél többször mosakodtam vele, annál jobban csúszok és csillogok.. Most hogy menjek így emberek közé? Mit fognak gondolni rólam?"

Nem volt kedvem nevetni. Abban a pillanatban.

Lassan összeállt a kép: történt ugyanis, hogy egy ismerősöm úgy gondolta, legjobb választás egy hatvan és a halál közötti barátnőnek szív alakú, csillámporos sheavaj krémszappant ajándékozni. Amit én aztán illendő, sűrű hálálkodás majd hosszas fürdőszobai fiók-karantént követően meggondolatlanul a ritkán látogatott tárolóhelyiség mosdójába száműztem.

A sors véletlen játéka, hogy elsőként éppen ez a drága mester került vele testi kapcsolatba. (Én legfeljebb a macskaszemet mostam volna vele - na, az se lett volna semmi!)

Az áldozatot bizony nem vigasztalta, hogy a "csokicső-csere" után, úgy délidőben talpig csilli-villi estélyi sminkben kellett elhagynia a felvonulási területet.

Csokicső csere. Pont, mint a szoliban. Vagy majdnem úgy.

Címkék: szaunasztorik

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tollasz.blog.hu/api/trackback/id/tr1416178122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása