HTML

Bemutatkozás

Ez + az. Komoly és vidám. Elgondolkodtató és feledhető....

Rovatok

Friss topikok

  • Pöhölyke: Kedves Klári! Mindig örömmel fogadom a barátságos és kiművelt hozzászólásokat! Neked is köszönöm!... (2017.10.16. 21:39) Misztérium
  • abalaux: Végtelenül szomorú... Ez rosszabb, mintha mérgelődős strófákat írnál. Inkább bosszús verset olvas... (2011.08.26. 20:22) Ha egyszer el kell menni...
  • Librigabi: Kedves Erika! Köszönöm a segítségét, megpróbálom Püski Attilával vagy a kiadóval felvenni a kapcso... (2011.07.13. 10:01) Irgalmatlan évek
  • Mutek: Már nagyon várom a friss posztokat, tetszik az oldal! :) (2011.06.18. 13:41) Kiszámolók
  • Pöhölyke: @VKlári: Hát ez lett... (2011.02.20. 16:35) Testlenyomat

Linkblog

                 SZÜLETÉSNAPOMRA

 

Mélamű V. Tünde 50. születésnapja alkalmából

(J. A. után, szabadon)

 

Harminckét éves múltam én….
Vagy túl vagyok életem delén?
Talán
Talány. 

Ajándék ez a délután
Kedves barátnék karéján,
Eszem-
Iszom. 

Harminckét évem elszaladt,
S tizennyolc még hozzátapadt,
Bizony,
Bizony. 

Nem lettem sztár, vagy sportoló,
Csak egy jól képzett ápoló
Színe-
Java. 

Vért veszek kis kémcsövekbe,
Vagy infúziót kötök be
Imitt-
Amott.

Nincs bankban néhány millióm,
Emberségem a vagyonom –
Vegyék,
Vigyék! 

„Önből, míg áll a Hivatal,
Nem lesz leggazdagabb magyar!
Ez pech!
APEH.”

Ekként kínoz a Hivatal, s
Hogyha nincs látható zavar,
Kever-
Kavar.

Ám van mellettem sok barát,
És kitartó, szerető család,
Körös-
Körül.
 

Fészkünk az első emelet,
Hol gyakran van erkély-jelenet
Éjjel-
Nappal.
 

Ám Rómeó himnusza helyett
Banyaláz perzseli testemet,
Hőség-
Bőség. 

Nagyon unom, de – mit nekem?
Előveszem a gyógyszerem, s
Bekap-
kodom. 

Innen, s majd túl az ötvenen,
Csak jó egészség meglegyen,
Elég
Nekem.  

Ezt kérem tőled Istenem,
S ha másban is segítesz nekem,
Megkö-
szönöm. 

És most, a születésnap okán,
Barátok, ideje lenne talán
Koccin-
tani!

 

 

 

 

 

Címkék: vers születésnap bökvers átirat bulivers

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tollasz.blog.hu/api/trackback/id/tr52273464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása