HTML

Bemutatkozás

Ez + az. Komoly és vidám. Elgondolkodtató és feledhető....

Rovatok

Friss topikok

  • Pöhölyke: Kedves Klári! Mindig örömmel fogadom a barátságos és kiművelt hozzászólásokat! Neked is köszönöm!... (2017.10.16. 21:39) Misztérium
  • abalaux: Végtelenül szomorú... Ez rosszabb, mintha mérgelődős strófákat írnál. Inkább bosszús verset olvas... (2011.08.26. 20:22) Ha egyszer el kell menni...
  • Librigabi: Kedves Erika! Köszönöm a segítségét, megpróbálom Püski Attilával vagy a kiadóval felvenni a kapcso... (2011.07.13. 10:01) Irgalmatlan évek
  • Mutek: Már nagyon várom a friss posztokat, tetszik az oldal! :) (2011.06.18. 13:41) Kiszámolók
  • Pöhölyke: @VKlári: Hát ez lett... (2011.02.20. 16:35) Testlenyomat

Linkblog

 

      

 

 

Zsoltár anyámnak


Aggódva éli végig életét
A hajnal ébren leli már
Csókokkal ébresztgeti gyermekét
És két karjába zár
Intelmeket sorol, ha elmegyek
Kötényét gyűrve integet
Magasztos érzés járja át,
Bennem látja meg ifjú önmagát.

Édesanyám!
Így még nem vallottam néked talán,
Amit tőled kaptam nincs arra szó
Te vagy a bizonyosság.
Mikor kezem fogod drága anyám
Szemed azt sugallja büszke vagy rám.
De már én aggódom érted anyám,
Átölellek és kisimul
minden apró szarkaláb.

Még most is érzem finom illatát,
Selyem haját, bársony kezét,
Szeretném eltörölni bánatát
Tovább vinni hitét
Nem fontos merre vet a sors, az út
Tartsd meg őt nekem Istenem!
Csak ennyit kérek tőled én
Öleld könnyedén, őrizd meg nekem!

Édesanyám!
Így még nem vallottam néked talán,
Amit tőled kaptam nincs arra szó,
Te vagy a bizonyosság.
Mikor kezem fogod drága anyám
Szemed azt sugallja büszke vagy rám.
De már én aggódom érted anyám,
Átölellek és kimondom:
Szeretlek édesanyám!

Szeretlek édesanyám!

 

Címkék: vers születésnap anya dalszöveg anyák napja nagymama átirat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tollasz.blog.hu/api/trackback/id/tr147379278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása