HTML

Bemutatkozás

Ez + az. Komoly és vidám. Elgondolkodtató és feledhető....

Rovatok

Friss topikok

  • Pöhölyke: Kedves Klári! Mindig örömmel fogadom a barátságos és kiművelt hozzászólásokat! Neked is köszönöm!... (2017.10.16. 21:39) Misztérium
  • abalaux: Végtelenül szomorú... Ez rosszabb, mintha mérgelődős strófákat írnál. Inkább bosszús verset olvas... (2011.08.26. 20:22) Ha egyszer el kell menni...
  • Librigabi: Kedves Erika! Köszönöm a segítségét, megpróbálom Püski Attilával vagy a kiadóval felvenni a kapcso... (2011.07.13. 10:01) Irgalmatlan évek
  • Mutek: Már nagyon várom a friss posztokat, tetszik az oldal! :) (2011.06.18. 13:41) Kiszámolók
  • Pöhölyke: @VKlári: Hát ez lett... (2011.02.20. 16:35) Testlenyomat

Linkblog

 Fiamnak karácsonyra  

 

Ráncot szánt rajtam a lelkiismeret:
Kevésszer mondtam talán, hogy szeretlek.
Marja ínyemet a keserű pirula:
Kevésszer öleltelek - vagy talán soha. 

Csak enni adtam. És mostam, mint egy robot.
Nem számoltunk együtt az égen csillagot.
Sose ültem melléd mindent hátrahagyva
Nézni, mint csöpp kezed a LEGO-t kirakja. 

Nem kergettünk lepkét, nem boncoltunk békát
Eltaposni sem lehetett egy hangyát.
Nem törhettünk ágat, nem fogtunk bogarat,
És nálunk ütni csak embert volt szabad. 

Kevésszer mondtam talán, hogy szeretlek…
Most se mondom, de már érezheted.
Te vagy életemben az egyik szál virág,
Melletted állok majd, míg világ a világ! 

Hibáimért – ha tudsz -, mutass engedelmet,
Bocsáss meg nekem, mielőtt eltemetnek!
Ma már te vagy erős, s törékeny én vagyok,
Nem tudom mennyit ér, mit örökül rád hagyok. 

Keresd, s találd is meg az igaz szerelmet!
Ne féld kimondani: szeretlek, szeretlek!
Játszótársak legyetek egy egész életre,
Ne irtsd ki belőle, mit megszerettél benne! 

Ne bántsd, ha nála van igaz boldogságod,
Pillanatra se veszítsd békés józanságod.
Gyönyörködj benne, ne emelj rá kezet,
Mert boldog anya nevelhet csak boldog gyermeket!

Címkék: vers szeretet vallomás fiam

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tollasz.blog.hu/api/trackback/id/tr913493685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása